neděle 22. listopadu 2009

Třináctý den

Včerejší večer i noc jsem byla moc hodná, abych udělala mamince radost, když je tu se mnou sama. Spala jsem hezky ve své postýlce a o papání jsem se hlásila jako obvykle dvakrát za noc. Dopoledne za mnou přijela opět babička Jarmila. Po obědě mně vzala na krátkou procházku naproti babičce Olze a dědečkovi Mirkovi. S těmi jsme pak šli na delší procházku a doprovodili je na vlak. Brzy po návratu z procházky přijel tatínek a přivezl s sebou velikou návštěvu. Pět humanitních strejdů (Karba, Radovan, Milan, Martin, Ondra) a tři humanitní tety (Vendy, Lucie, Lucka). Někteří si mně pochovali, ale skoro celou návštěvu jsem však prospala. Tatínek mi přivezl z Míseček dárek od tety Punti a strejdy Thomase a ještě dárek od strejdy Jardy. S oběma dárky jsem si pohrála a moc tetě a strejdům děkuji. Večer jsem jako obvykle, když je doma tatínek, nechtěla spát. Koukala jsem se totiž jako každou neděli na Superstar.


Žádné komentáře:

Okomentovat