pátek 27. listopadu 2009

Sedmnáctý a osmnáctý den

Včera bylo opět hezky, tak jsem vyrazila s rodiči poprvé na kolečkové lyže. Sice jsem se zatím vozila jenom v kočárku, ale i já za chvilku budu mít vlastní lyžičky. Mamince to zatím moc nešlo, ale tatínek už jezdí skoro jako reprezentant. Odpoledne jsem byla s rodiči a babičkou Jarmilou na své nejdelší procházce z Čelákovic do Toušně a zpět. V Toušni se k nám přidala druhá babička Olga. Dnes jsem dopoledne byla za svým ortopedem na kontrole svých kyčlí, prý je mám v pořádku a budu moct brzo běhat. Poté jsem byla s rodiči opět na bruslích, maminka se od včera hodně zlepšila. Odpoledne pojedu s rodiči na Mísečky za velkým množstvím Humanitních strejdů a tet. Tatínek musel přemluvit maminku, protože ta se o mě bála. Dokonce jsme volali i tetě porodní asistentce Květě do Neratovic a ta nám poradila, že máme určitě jet a že mě to vadit nebude, prý je mi dobře tam, kde mám maminku. Doufám, že se mi tam bude líbit a nechytím tam žádnýho bacila.

Žádné komentáře:

Okomentovat