úterý 17. listopadu 2009

Osmý den

První týden života je za mnou. V 3:35 jsem oslavila týdenní výročí pobytu na tomto světě. Rodiče usoudili, že už je na čase, abych se jela podívat na své první orieňtácké závody. Nebyly to ledajaké závody, bylo to přímo Mistrovství světa, které se konalo ve Zvoli. Tatínek běžel MS ve SMIKu, což je orieňták s migrujícími kontrolami a já s maminkou, babičkou a dědečkem jsme se mezitím byli podívat po lese, kde jsem spatřila poprvé takový krásný bílo-červený lampión, který se mi moc líbil, ale bohužel utekl moc rychle, takže jsem si ho nestihla vyfotografovat. V kočárku jsem byla moc hodná, vydržela jsem 4 hodiny bez mlíčka. Po závodě jsem poprvé navšívila byt mojí babičky s dědečkem v Modřanech, kam budu zajisté hodně často chodit na jídlo, protože si babička myslí, že rodiče neumějí uvařit kvalitní stravu a trápí mně hlady. Nic z toho ale není pravda. K večeru za mnou dorazili do Čelákovic strejda Jakub a teta Lucka, kteří si se mnou 2 hodiny hráli. Tak jsem rozdováděla, že dnes půjdu spát nejdříve o půlnoci.

Žádné komentáře:

Okomentovat